Don't let your dreams be dreams - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Marthe Ghana - WaarBenJij.nu Don't let your dreams be dreams - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Marthe Ghana - WaarBenJij.nu

Don't let your dreams be dreams

Blijf op de hoogte en volg Marthe

30 September 2013 | Nederland, Schijndel

Hoi iedereen,

Mijn allereerste blog over mijn eerste reis naar Afrika ...

Over zes dagen loop ik waarschijnlijk net het vliegveld van Accra uit om de warmte van Ghana te voelen. Op dit moment zit ik met een dik vest in de woonkamer van mijn ouders Bones te kijken en hoor ik het vuur van de openhaard knetteren. Jawel - mijn vader heeft de openhaard voor het eerst na de zomer weer aangestoken. Het zal een hele verandering zijn om deze confortabele bank te verruilen voor het woeste Afrika. Maar ik kan niets anders zeggen dan dat ik er onwijs veel zin in heb!

Toen ik voor de eerste keer samen met Ilse bij Travel Active binnen liep stond er een tekst op de muur die me vanaf dat moment is bij gebleven. ''Don't let your dreams be dreams''. Mijn droom om als klein meisje naar Afrika te vertrekken zal vanaf vijf oktober geen droom meer zijn, maar een échte gebeurtenis.

Deze gebeurtenis zal ik door middel van deze blog met jullie delen. Het is nog even afwachten of het gastgezin waar ik terecht kom Internet heeft maar anders zijn er ook nog tal andere mogelijkheden om ergens gebruik te mogen maken van Internet.

Liefs,
Marthe

  • 30 September 2013 - 23:39

    Ton Jetten:

    Hoi Marthe, leuk dat het werkt, je blog! Ja, die open haard... en dan van daaruit naar de echte open haard: bakken voor anderen en gebakken worden. We zijn heel benieuwd. ga morgen onze kleine bijdrage storten, zoals beloofd. Met Meijke en Amber gaat het goed, Meijke herstelt al aardig van de bevalling annex totaal ruptuur en Amber lacht de wereld toe... groet, Ton Jetten

  • 30 September 2013 - 23:44

    Marthe Ilse Ghana:

    Hoi Ton,
    Ja wilde het toch even uit testen ha-ha. Ik had een berichtje ontvangen van Marlies over het geweldige nieuws: Gefeliciteerd!! Ik vind Amber ook écht een hele leuke naam. Veel geluk en geniet van het opa zijn! Hopelijk schiet de verbouwing ook een beetje op en hebben jullie wat meer tijd! Groetjes en bedankt, ook voor Marlies.

  • 01 Oktober 2013 - 09:26

    Marijke Van Nunen:

    Hoi Marthe,

    Wat leuk om van je te horen. Spannend zeg; ik ben benieuwd naar jullie avonturen (en een klein tikkie jaloers!).

    Groetjes van ons allemaal.

  • 01 Oktober 2013 - 09:39

    Elly Van Thiel:

    Hoi Marthe,

    veel plezier in Afrika

    gr. Elly

  • 01 Oktober 2013 - 12:08

    Laura O.:

    En zo is het maar net! Spread your wings and fly! Maak er een onvergetelijke tijd van. Ik ga je zeker volgen. Take care! X Lau

  • 01 Oktober 2013 - 13:12

    Tessa L:

    Ha meid, ik ga je volgen. Gelukkig ben je woensdag nog eff in Nijmegen:). Heel veel plezier en maak er een droom reis van!!

  • 01 Oktober 2013 - 20:14

    Nazila:

    hoi Marthe,

    Leuk dat ik je volgen :)
    Wens je heel veel plezier en onvergetelijke tijden toe meid

    Xxx Nazila

  • 06 Oktober 2013 - 21:30

    Roel Ten Broek:

    Ilse, heel veel plezier de komende maanden. Maak er een mooie, spannende en ook leerzame ervaring van! Groetjes vanuit ulft

  • 09 Oktober 2013 - 12:47

    Monique:

    Leuk om jullie (Marthe én Ilse) zo toch een beetje te kunnen volgen. We laten ons graag verrassen door de verhalen over jullie ongetwijfeld bijzondere belevenissen. Wens jullie een onvergetelijke en voor de rest van je leven inspirerende tijd in Ghana toe!

  • 09 Oktober 2013 - 16:31

    Wilma:

    Haa Ilse,
    Eindelijk is het moment er dan. Even terug naar de basics. Leuk, dat je toch een blog hebt aangemaakt: blijft altijd mooi om de verhalen te lezen.
    En voor jullie natuurlijk om de reacties weer te zien.
    Ik wens je een bijzonder mooie tijd, heel leerzaam, indrukwekkend, om nooit te vergeten.
    Ga elke keer van jullie verhalen genieten.
    Kan ik toch mooi de verhalen zien van 2 verschillende plaatsen in Afrika.
    Nogmaals, heel veel plezier en ga ervan genieten.

    Je collega

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marthe

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 11209

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 18 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: